Гарантійні зобов'язання
Ми вдячні Вам за довіру та покупку у магазині Meloman!
Просимо зберігати гарантійний талон до закінчення гарантійного терміну, оскільки без нього ми не зможемо забезпечити гарантійне обслуговування.
У випадку несправності програвача вінілу наші клієнти можуть звернутись у сервісний центр для ремонту та налаштування протягом гарантійного строку.
Перед зверненням у сервіс, ми рекомендуємо оглянути наш список найпоширеніших проблем та шляхи їх вирішення. Можливо, проблема вирішується дуже швидко і ви самостійно, не виходячи з дому, зможете налаштувати роботу програвача.
Сервісний центр завжди намагається якнайшвидше усунути будь-які технічні несправності, які можуть виникнути з програвачем. У 95% випадків гарантійний ремонт займає від 1 до 7 днів. Наша мета – зробити процес гарантійного обслуговування максимально зручним та оперативним для наших клієнтів, щоб ви могли якомога швидше насолоджуватись музикою на вашому вініловому програвачі.
Гарантійний випадок:
- Виробничі дефекти, які виявились під час звичайного використання програвача протягом гарантійного терміну.
- Несправність, що виникла з вини виробника (брак виробництва).
Не є гарантійним випадком:
- Пошкодження внаслідок неналежного використання, неслушної експлуатації або втручання з боку сторонніх осіб.
- Пошкодження, спричинені випадковими або природними факторами, наприклад, потрапляння рідини, пилу, комах, удари, блискавки, повені тощо.
- Пошкодження або знос, зумовлені нормальним зношуванням програвача в процесі його використання згідно з призначенням. Наприклад, знос ременю чи голки – не є гарантійним випадком. Дані розхідні матеріали періодично потрібно замінювати для належного користування програвачем.
Після вичерпання гарантійного терміну
Навіть після закінчення гарантійного терміну у покупця є можливість звернутися з програвачем у ремонт. Проте після гарантійного терміну, ремонт буде здійснюватися на платній основі. Покупець зобов’язаний самостійно оплачувати ремонтні роботи та заміну необхідних деталей.
Алгоритм дій:
- Зв’язатися з сервісним центром будь-яким зручним вам способом
- Вказати ім’я покупця, телефон покупця та за можливістю номер ТТН.
- Описати проблему і, якщо необхідно, надіслати пояснюючі фотографії та відео.
- Відправити програвач у сервіс. Вартість доставки у сервісний центр – коштом покупця.
Контакти:
- Телефон: 0683172348
- Viber/Telegram: 0683172348
- Пошта: meloman-in-ua@ukr.net
Графік роботи сервісного центру
- ПН-ПТ: 10-00 – 17-00
- СБ-НД: Вихідні