Гарантійні зобов'язання

Ми вдячні Вам за довіру та покупку у магазині Meloman!

Просимо зберігати гарантійний талон до закінчення гарантійного терміну, оскільки без нього ми не зможемо забезпечити гарантійне обслуговування.

У випадку несправності програвача вінілу наші клієнти можуть звернутись у сервісний центр для ремонту та налаштування протягом гарантійного строку.

Перед зверненням у сервіс, ми рекомендуємо оглянути наш список найпоширеніших проблем та шляхи їх вирішення. Можливо, проблема вирішується дуже швидко і ви самостійно, не виходячи з дому, зможете налаштувати роботу програвача.

Сервісний центр завжди намагається якнайшвидше усунути будь-які технічні несправності, які можуть виникнути з програвачем. У 95% випадків гарантійний ремонт займає від 1 до 7 днів. Наша мета – зробити процес гарантійного обслуговування максимально зручним та оперативним для наших клієнтів, щоб ви могли якомога швидше насолоджуватись музикою на вашому вініловому програвачі.

Гарантійний випадок:

  • Виробничі дефекти, які виявились під час звичайного використання програвача протягом гарантійного терміну.
  • Несправність, що виникла з вини виробника (брак виробництва).

Не є гарантійним випадком:

  •        Пошкодження внаслідок неналежного використання, неслушної експлуатації або втручання з боку сторонніх осіб.
  •       Пошкодження, спричинені випадковими або природними факторами, наприклад, потрапляння рідини, пилу, комах, удари, блискавки, повені тощо.
  •         Пошкодження або знос, зумовлені нормальним зношуванням програвача в процесі його використання згідно з призначенням. Наприклад, знос ременю чи голки – не є гарантійним випадком. Дані розхідні матеріали періодично потрібно замінювати для належного користування програвачем.

Після вичерпання гарантійного терміну

Навіть після закінчення гарантійного терміну у покупця є можливість звернутися з програвачем у ремонт. Проте після гарантійного терміну, ремонт буде здійснюватися на платній основі. Покупець зобов’язаний самостійно оплачувати ремонтні роботи та заміну необхідних деталей.

Алгоритм дій:

  •        Зв’язатися з сервісним центром будь-яким зручним вам способом
  •         Вказати ім’я покупця, телефон покупця та за можливістю номер ТТН.
  •         Описати проблему і, якщо необхідно, надіслати пояснюючі фотографії та відео.
  •         Відправити програвач у сервіс. Вартість доставки у сервісний центр – коштом покупця.

Контакти:

Графік роботи сервісного центру

  • ПН-ПТ: 10-00 – 17-00
  • СБ-НД: Вихідні
Кошик
Корзина0
У кошику немає товарів!
Продовжити покупки
0
Scroll to Top