Обмін та повернення

Відповідно до Закону України  «Про захист прав споживачів» покупці нашого магазину мають право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

Обов’язково необхідно зберегти чек про оплату, отриманий у відділенні «Нової пошти», гарантійний талон, повну комплектацію, інформаційні матеріали та інше.

Товар має бути новим, не вживаним, зі збереженим пакуванням, коробкою.

Товари вживані, уцінені, не комплекті, товари з дефектом, стокові товари, вітринні зразки – поверненню не підлягають.

При покупці нового товару Ви зобов’язуєтесь перевірити його цілісність, справність (за можливості) у відділенні пошти. Забравши товар з пошти, Ви підтверджуєте, що товар є цілим і повністю відповідає заявленим характеристикам. Якщо товар був замовлений по передоплаті і було виявлено дефекти при огляді у відділенні пошти – необхідно скласти «Акт про пошкодження» і зв’язатись з менеджером для врегулювання питання.

Транспортні дефекти товару або упаковки, виявлені після забору з відділення пошти не розглядаються (поверненню протягом 14 днів такі товари не підлягають). Забравши товар з пошти, Ви підтверджуєте, що ознайомились з даними умовами і повністю на них погоджуєтесь.

Для обміну чи повернення товару необхідно:

  •         Зв’язатися з сервісним центром будь-яким зручним вам способом
  •         Вказати ім’я покупця, телефон покупця та за можливістю номер ТТН.
  •        Вказати причини повернення чи обміну (а також, товар, на який бажаєте зробити обмін). Якщо бажаний товар для обміну коштує дорожче – покупець повинен сплатити різницю у вартості.
  •         Роздрукувати та заповнити «Бланк повернення товару» (буде надано), прикріпити всі необхідні документи.
  •         Відправити програвач за вказаною нами адресою. Вартість доставки – коштом покупця.
  •         Комплект програвача має бути повний. В коробку потрібно додати «Бланк повернення товару», чек з «Нової пошти» та інші необхідні документи.
  •        Звертаємо вашу увагу, що огляд та перевірка програвача буде здійснюватися у відділенні «Нової пошти» у присутності працівника «Нової пошти» з відео та фотофіксацією. У випадку, якщо товар не підлягає поверненню, буде складено «Акт прийому-передачі товару» з зазначенням всіх нюансів та причини відмови у поверненні.

Контакти:

Графік роботи сервісного центру

  • ПН-ПТ: 10-00 – 17-00
  • СБ-НД: Вихідні

 

 

Кошик
Корзина0
У кошику немає товарів!
Продовжити покупки
0
Прокрутити вгору